А-ГЛОБАЛ
+380 (50) 723-30-16

Вчимося купувати теплотехнічне обладнання

Розглянемо основні етапи придбання і встановлення теплотехнічного обладнання. Наших читачів консультує директор фірмового магазину «А-ГЛОБАЛ» Олександр Козлов.

 

1. Проектування систем опалення. Раджу скористатися послугами фахівців, які мають ліцензію на цей вид діяльності. Дуже важливо, щоб опалювальна система була спланована максимально ефективно з урахуванням джерел теплопостачання й енергозберігаючих факторів (утеплення будинку).

2. Купівля обладнання. Найперше рекомендую не тільки порівняти ціну обладнання у різних торгових точках, а й перевірити, чи офіційно його завезли у країну (у разі купівлі «сірого» товару Ви не зможете поставити його на гарантію). Дізнатися, «сірий» товар чи ні, можна таким чином: зателефонуйте у технічну службу, яка обслуговує це обладнання, і назвіть його заводський номер (реквізити обслуговуючої організації вказуються в гарантійній документації). І найголовніше: при купівлі товару важливо отримати усі необхідні документи: технічний паспорт, інструкцію з експлуатації, сервісну книжку та гарантійний талон, товарний чи касовий чек.

3. Монтаж системи опалення. Вибираючи монтажну організацію, перевірте, чи вона має ліцензію на цей вид діяльності, а також з’ясуйте, чи фахівці проводять монтаж того виду обладнання, яке Ви придбали.

4. Постановка обладнання на облік у газовій службі. За місцем проживання необхідно уточнити вимоги газового господарства щодо постановки на облік котельного обладнання.

5. Введення обладнання в експлуатацію (перший пуск). Пусконалагоджувальні роботи є ключовим етапом введення змонтованого обладнання у безпечну експлуатацію. Вони включають в себе перевірку, налаштування і випробовування обладнання з метою забезпечення усіх параметрів і режимів, передбачених заводом виробником.

6. Постановка обладнання на гарантійне обслуговування. Цю функцію виконує офіційний сервісний центр. Перелік підстав для відмови у наданні послуг з гарантійного обслуговування: відсутність гарантійного талона чи необхідної інформації про продаж і монтаж обладнання; відсутність проекту системи опалення; відсутність акта газової служби щодо постановки обладнання на облік; порушення при монтажі опалювальної системи.

7. Технічне обслуговування. Так звані регламентні роботи повинні проводитися щороку. Найкращий варіант вирішення цієї проблеми – укладення угоди на технічне обслуговування обладнання з організацією, яка має відповідні дозвільні документи.

Важко навіть уявити, скільки доведеться витрати часу й сил, щоб вирішити усі ці питання. Проте можна піти раціональнішим шляхом  

звернутися у магазин «Опалювальна техніка». Тут запропонують Вам повний комплекс послуг: від продажу обраної техніки, її монтажу, надання повного пакету документів для постановки обладнання на облік у газовій службі, гарантійного та післягарантійного сервісного обслуговування. Тобто будь-яке замовлення тут виконують «під ключ». Вам залишиться лише насолоджуватися від користування опалювальними приладами!

Фірмовий магазин «А-ГЛОБАЛ»:

м. Луцьк, вул. Героїв УПА 8, тел.: (050) 723-30-16, (096) 438-10-88, www.aglobal.com.ua

</>
Джерело: Козлов О.В.
Коментарі
Поки немає відгуків
Включений режим редагування. Вийти з режиму редагування
наверх